Uppdatera dina medlemsuppgifter

Telefonnummer ändras. Styrelsen byter sina funktionärer. För att förenkla våra kontakter mellan NAVs alla medlemmar, kan ni alltid uppdatera era medlemsuppgifter i detta formulär.  Museum, organisation eller förening kan anmäla 2 kontaktpersoner:

Uppdatera HÄR


 

Lämna bild

Under fliken Lämna bild  kan ni alltid lämna en ny presentationsbild till NAV-kartan på hemsidan eller till den tryckta NAV-kartan.

För att ändra/byta presentationsbild på den tryckta kartan skall bild lämnas senast 28 jan. för resp. år. Då börjar arbetet inför årets nytryck.  Lämna bild

För att lämna fler bilder till Nav-kartan på hemsidan finns information  hur ni märker upp era bilder, det finns plats för totalt 9 bilder. samt er logga  Läs här

För att uppdatera och ändra uppgifter på NAV-kartan,  så börjar ni här.  (gäller både den tryckta NAV-kartan och NAV-kartan på hemsidan som innehåller samma text och uppgifter.)


Idag ligger alla våra funktioner, som att lämna uppgifter, uppdatera NAV-kartan, anmäla evenemang och informativa dokument öppet för alla.  Därför är det endast funktionärer som har inloggning på hemsidan.

Funktionärer i NAV, kan få tillgång till minst en personlig inloggning till NAVs lösenordsskyddade sidor. Önskar Ni tillgång till NAVs lösenordsskyddade sidor, fyll i vårt anmälningsformulär med din egen E-post adress, för att säkerställa att ingen obehörig får tillgång till skyddade sidor.  (Kontroll görs)

Som medlem i NAV ingår att få tillgång till;

  • Medlemskontakter och nätverk
  • Protokoll från styrelsemöten
  • Balansrapporter
  • Resultatrapporter
  • m.m.

Logga in:
Gör er anmälan HÄR